Buurtconcert Koninklijke fanfare St. Cornelius

zondag 17 juli 2016Fleures Watter, Steenklef, Vortum-Mullem14:00 uur

Op 17 Juli presenteren Fanfare st Cornelius en Buurtverenging  "Over 't Spoor" het buurtconcert "An ut Fleure'sWatter", ter ere van het 20 jarig bestaan van de buurtverenging.
Dit is tevens de seizoensafsluiting van de fanfare.
Het concert zal geopend worden door onze blokfluiters.
Zij laten dan horen wat zij het afgelopen jaar geleerd hebben van Marjan Jakobs.
Het programma word vervolgt door de fanfare onder leiding van Bart Deckers.
Samen met het combo zullen zij Lisa Jacobs en Mark Cremers met enkele zang nummers begeleiden.
Na de pauze is het podium vrij voor Frank van Wely die daar met het Opleidingsorkest, Slagwerkgroep VortumMullem en jeugd Slagwerkgroep ongetwijfeld een leuke show van zal maken.
Verder staat er die dag een springkussen voor de kleintjes en is er voor ieder wat te eten en te drinken.
Let op uw brievenbus want daarin zal een dezer dagen een flyer vallen van deze dag, en dit is tevens uw persoonlijke lot voor de Vortumse postcode loterij !!!
Deze is alleen persoonlijk in te leveren tijdens het concert en dan dingt u mee naar de mooie prijzen !!!
We zien jullie op 17 Juli om 14:00 An 't Fleure'sWatter bij Jacob en Diny Fleuren aan de Steenklef in de Hei.

Kijk ook eens op https://youtu.be/tLKNGU0gU74

Tot dan