Vakantie Concert 13 Juli

donderdag 13 juli 2017Knillesplein19:45 uur

Vakantie Concert op 13 Juli

Het is weer bijna vakantie, en daarom willen we dit seizoen afsluiten met een Vakantie Concert. Dit doen wij op de repetitie  avond  Donderdag 13 Juli om 19.45 uur. Als het mooi weer is zal dit op het Knillusplein zijn, anders in het Gemeenschapshuus. Onder het genot van een lekker drankje kunt u dan genieten van een aantal mooie nummers.

Met onder andere:
  • Froonacker’s Pride
  • Mother Earth
  • The Cuckoo
  • Deep Purple Medley
  • Matrimony
  • A Musical Fantasy

Verder zal er in het prachtige nummer El Cid een Trompet solo te horen zijn van onze Martijn, en in het nummer van Sting , An Englishman in New York zit een prachtige solo van Joyce op sopraansax.

Het concert is een afsluiting van een bewogen seizoen, waarin door alle leden hard is gewerkt, georganiseerd en gemusiceerd, en waarin ook vooral heel veel leuke dingen zijn gebeurt, zoals de geboorte van een groot aantal kinderen bij de leden van de fanfare. Ook bij onze dirigent Bart Dekkers en Rikki  is er gezinsuitbreiding geweest. Op 22 Juni werden zij ouders van dochter Julia. Wij wensen alle kinderen en ouders heel veel liefde geluk en gezondheid toe, en wij hopen dat wij deze kinderen in de toekomst ook kunnen begroeten bij onze vereniging. Verder danken wij alle leden voor hun voortreffelijke inzet het afgelopen seizoen.

Dus zo’n seizoen dient afgesloten te worden met een feestje, dus kom allen op 13 Juli naar het “Knillusplein” voor een mooi concert, en dan kunnen we na afloop samen gezellig na kletsen onder het genot van een hapje en een drankje.

Terug naar agenda-overzicht