25 Jarig Jubileum Frank van Wely

Publicatiedatum: Dinsdag 05 september 2023

Afgelopen vrijdag 1 september was onze dirigent/instructeur Frank van Wely, exact 25 jaar in dienst bij Koninklijke Fanfare st Cornelius. Een hele mijlpaal die de vereniging natuurlijk niet zomaar voorbij wilde laten gaan. Daarom is Frank goed in het zonnetje gezet!  In het diepste geheim is zijn feestje voorbereid, familie uitgenodigd en natuurlijk alle muzikanten ingelicht. Hierdoor werd Frank helemaal verrast door optredens en speeches van de slagwerkgroep, de jeugdslagwerkgroep, het opleidingsorkest en het fanfare orkest. Na deze optredens en lovende woorden hebben we samen met Frank, zijn familie, alle leden van de gehele vereniging en goede oude bekende er een mooie feestavond van gemaakt onder het genot van een hapje en een drankje.

Names de Koninklijke Fanfare st Cornelius van Harte gefeliciteerd en op naar de volgende 25 jaar!

Foto's van deze feestelijke avond staan nu in het fotoalbum.

Geplaatst door: Saskia Broeder