Het Circus komt in de stad!

Publicatiedatum: Dinsdag 12 december 2023

Dames en Heren, Jongens en Meisjes, Hooggeëerd publiek. Graag uw aandacht voor het volgende; op Zaterdag 6 januari komt het circus in de stad! Het circus van Koninklijke Fanfare St Cornelius wel te verstaan. Nu de dagen weer korter worden en het jaar bijna op zijn eind loopt zijn de voorbereidingen voor het jaarlijkse nieuwjaarsconcert in volle gang. Wederom met medewerking van alle muzikale onderdelen van Koninklijke Fanfare st Cornelius, denk hierbij aan blokfluiters, opleidingsorkest, jeugdslagwerkgroep, slagwerkgroep en het fanfare orkest. Maar natuurlijk heeft Vomuzi ook dit jaar haar medewerking weer toegezegd. Het Thema van dit jaar is, zoals de aanduiding al laat vermoeden, CIRCUS wat weer een spectaculaire avond belooft met gastoptredens van The Magic Koen en Partisans Athletic. Daarnaast is er gedurende de avond een loterij olv Rick Jakobs. Hij gaat de Alpe d’HuZes fietsen om geld op te halen voor kankerbestrijding dit alles in nagedachtenis van zijn vader Peter Jakobs die alweer 20 jaar geleden is overleden aan deze verschrikkelijke ziekte.

Dus noteer alvast in de agenda zaterdag 6 januari het Circus komt in de stad vanaf 19.00u MFA Knillus

Geplaatst door: Saskia Broeder