Benefietconcert

Publicatiedatum: Vrijdag 22 augustus 2008
BENEFIETCONCERT.

Op zondag 21 september organiseert fanfare St. Cornelius een heus benefiet concert.
De opbrengst van dit concert komt ten goede aan zuster Anclia in Afrika, beter bekend als Zr Riek Hubers uit Vortum Mullem.
Vanaf 13.00 uur zal het kerkplein zijn omgetoverd tot een grote Afrikaanse Savanne.
Zang, dans en muziek en diverse Afrikaanse activiteiten zullen Vortum Mullem het gevoel geven dat we ons ook werkelijk in Afrika bevinden.
Vomuzi, VGV, Tumult, Fanfare, Slagwerkgroep, het Jeugdorkest, de Dansgarde van carnavalsvereniging De Plekkers, maar ook een echt Afrikaans koor uit Venray laten hun beste muzikale klanken over het kerkplein klinken.
Ook zullen de KBO, VOVM en de JEUGDVERENIGING ervoor zorgen dat er naast muzikaliteit, vanalles te beleven valt op het kerkplein. De Wereldwinkel uit Boxmeer zal u laten zien hoe het er werkelijk aan toe gaat in Afrika.
Om ervoor te zorgen dat u als bezoeker toch droog kunt staan, wordt het hele kerkplein overdekt met een parachutetent. Kortom, alle verenigingen uit Vortum Mullem dragen hun steentje bij aan dit BENEFIET CONCERT.
Reden genoeg om een kijkje te komen nemen op het kerkplein te Vortum Mullem.