Persberichtt Benefietconcert

Publicatiedatum: Zondag 14 september 2008
BENEFIETCONCERT VORTUM MULLEM.

Op zondag 21 september organiseert fanfare St. Cornelius uit Vortum-Mullem een heus benefiet concert.
De opbrengst van dit concert komt ten goede voor zuster Ancila in Afrika, beter bekend als Zr Riek Hubers uit Vortum Mullem. Vanaf 13.00 uur zal het kerkplein zijn omgetoverd tot een grote Afrikaanse Savanne.
Zang, dans,muziek en diverse Afrikaase activiteiten zullen Vortum Mullem het gevoel geven dat u zich werkelijk in Afrika begeeft. Vomuzi, VGV, Tumult, Fanfare, Slagwerkgroep, het Jeugdorkest, de Dansgarde van de carnavalsvereniging der Plekkers, maar ook een echt Afrikaans koor uit Venray laten hun beste muzikale klanken over het kerkplein klinken.
Ook zullen de KBO, VOVM en de JEUGDVERENIGING ervoor zorgen dat er naast de muzikaliteit en vanalles te beleven valt op het kerkplein.
De wereldwinkel uit Boxmeer u laten zien hoe het er werklijk aan toe gaat in Afrika.
Om ervoor te zorgen dat u als bezoeker toch droog kunt staan, wordt het hele kerkplein overdekt met een parachuttent.
Kortom, alle verenigingen uit Vortum Mullem dragen hun steentje bij aan dit BENEFIET CONCERT.
Reden genoeg om een kijkje te komen nemen op het kerkplein te Vortum Mullem.
Voor nog meer informatie kunt u terecht op www.fanfarevortum.nl