Jeugdorkest en slagwerkers in Het Meerdal

Publicatiedatum: Dinsdag 07 oktober 2008
Concert Jeugdorkest en Slagwerkers in het Meerdal

Het Jeugdorkest van Fanfare St. Cornelius zal op zondag 19 oktober twee concerten verzorgen in Recreatiepark Het Meerdal in Sevenum.
De Slagwerkers van Fanfare St. Cornelius, zowel senioren als jeugd, zullen ook aan dit concert meewerken.
Enkele jaren terug heeft het Jeugdorkest hier ook al opgetreden en gaat nu dus op herhaling.
De leden van het Jeugdorkest en Slagwerkers zullen deze trip maken per touringcar.
De twee concerten staan gepland om 12.00 en 14.00 uur.
Na afloop van de concerten is er ruime gelegenheid voor de leden om nog lekker te gaan zwemmen.

Als er mensen zijn die graag met het Jeugdorkest mee willen, kunnen ze contact opnemen met Jose van Bree.
Deze mensen zullen wel zelf de entreekosten moeten betalen.
Voor info betreffende vertrektijd e.d. kun je kijken op www.fanfarevortum.nl onder Jeugdorkest - leden-info