Jeugd Fanfare St. Cornelius in Het Meerdal

Publicatiedatum: Zondag 19 oktober 2008
Jeugdmuzikanten in tropische sferen.

Het Jeugdorkest en de Slagwerkers van Fanfare St. Cornelius hebben op zondag 19 oktober jl. een concert verzorgd in “Het Meerdal” in Sevenum.
De muzikanten vertrokken s’morgens per bus naar het subtropische zwemparadijs, om daar een prachtige dag te beleven.
Natuurlijk gingen ze op de eerste plaats om er voor de gasten van het park een leuk concert te brengen.

Aan de jeugdslagwerkers was het de beurt om het concert te openen.
Zij brachten met hun leuke nummers het publiek al in een goede stemming, waarna de ‘volwassen’ slagwerkers het concertgedeelte voor de pauze op een zeer verwarmende manier afsloten.
Met een speciale toegift brachten de slagwerkers de gasten naar de pauze van het optreden.
Na de pauze was het de beurt aan het jeugdorkest om het publiek van hun muzikale kwaliteiten te laten genieten.
Met filmmuziek uit, o.a. Disney films, afgewisseld met solistische optredens van o.a. Veronique Jacobs, Anne Buijs en Luuk van Bree, werd er een prima concert gegeven.

Hierna konden de muzikanten zelf gaan genieten.
Ze mochten namelijk deze middag verder gebruiken om te gaan zwemmen.
Na een frites met frikadel of kroket werd rond de klok van 6 uur de terugreis begonnen.

Zodra ik de foto’s van deze middag krijg zal ik die zoals gewoonlijk in het fotoalbum plaatsen.
De eerste foto's, van Louw Buijs en Lizette Martens, zijn geplaatst.
Meer foto's volgen??