Sfeervol Nieuwjaarsconcert Fanfare St. Cornelius

Publicatiedatum: Zondag 11 januari 2009
Sfeervol Nieuwjaarsconcert Fanfare St. Cornelius

Afgelopen zaterdag 10 jan. gaf Fanfare St. Cornelius weer haar traditionele Nieuwjaarsconcert.
Na de opening door voorzitter Herman van Bree, nam Joop Kroezen de microfoon ter hand om de avond te presenteren
Naast het fanfarekorps en de Slagwerkgroep traden ook de Jeugd-slagwerkers in de schijnwerpers.
Zij lieten olv. Frank van Wely duidelijk horen dat ook zij al een heel afwisselend optreden kunnen verzorgen.
Om een afwisselend programma te krijgen was Roel Verheggen aanwezig om enkele liedjes te zingen.
Met begeleiding van een combo en de fanfare zong hij een medley van Rob de Nijs, “Ik kan het niet alleen” van Huub van der Lubbe en “Brabant” van Guus Meeuwis.
Slagwerker Joris Roelofs maakte bijzonder indruk met zijn vertolking van het nummer Czardas op Xylofoon.

Na afloop van het concert was er nog voldoende gelegenheid om met elkaar het glas te heffen op het nieuwe jaar.
Fanfare St. Cornelius kan weer terug kijken op een geslaagd concert.

Dorps fotograaf Math Broeren heeft weer foto’s gemaakt van deze avond, en deze zijn te bekijken in het fotoalbum.