Fanfare St. Cornelius sluit seizoen af

Publicatiedatum: Vrijdag 10 juli 2009
Vrijdag 17 juli sluit Fanfare St. Cornelius het seizoen 2008-2009 af

Aan het Jeugdorkest olv. Bas Clabbers, de eer om dit, namens alle muzikanten, te verzorgen.
Tijdens deze avond zullen ook de blokfluiters laten horen wat ze het afgelopen jaar olv. Marjan Jakobs geleerd hebben.

Het Jeugdlid van het jaar

Voor het eerst in de bijna 100 jarige geschiedenis van Fanfare St. Cornelius vindt deze uitverkeizing plaats.
Het jeugdbestuur heeft, samen met de dirigent en enkele oudere jeugdorkestleden, de verkiezing verzorgt.

Natuurlijk worden ook alle geslaagden vanavond in het zonnetje gezet.
Onder aan de pagina vind U een lijst met alle 31 namen.

U bent allemaal om 20.00 uur van harte welkom in " 't Gemeenschapshuus".

Voor de muzikanten van de 'grote' fanfare en de slagwerkgroep zal het seizoen nog 1 week langer duren.
Zij zullen nog eenmaal repeteren, alvorens zij op vrijdag 24 juli vertrekken in de richting van het Belgische Brugge.
Brugge is namelijk dit jaar het decor voor het concertweekend van de vortumse muzikanten.