Klassiek ontmoet Pop

Publicatiedatum: Maandag 03 mei 2010
St. Cornelius PROMS

Op 28 mei opent Fanfare St. Cornelius haar 100 jarig feestweekend met een PROMS concert.
Wat is een PROMS concert?
Tijdens zo’n concert komen zowel klassieke als pop nummers aan bod en dan ook nog veelal in een bijzondere uitvoering.
Fanfare St. Cornelius begeleidt diverse artiesten bij hun vertolking van de liedjes.
U zult opkijken van hetgeen er gebracht zal worden.
Heel erg verrassend is de Vortumse zangeres Elly van Santen, samen met Sander Graat, met het nummer Vivo Per Lei.
Elly zette haar eerste muzikale stappen bij Vomuzi en heeft in de loop der jaren haar zangtalent verder geschoold.
Ook de vertolking van “Ons Dorpke” door Vortumse inwoners en een oud Vortummer.
Verrassend wie ons DORPS volkslied zullen zingen!
Diverse hedendaagse popliedjes komen aan bod met zang van o.a Marlies Driessen en Roel Verheggen,
Pop nummers van o.a. Deep Purple, Rob de Nijs, Jan Smit, Trijntje Oosterhuis, BZN.
De, speciaal voor deze feesten opgerichte Musicalgroep, zal diverse nummers van achtergrond zang voorzien.
Zij zullen ook als solo enkele nummers zingen.
Last but not least is er natuurlijk onze Slagwerkgroep o.l.v. Frank van Wely.
Zoals we inmiddels van deze groep gewend zijn, zullen ze weer een wervelende slagwerkshow brengen.
Wat ze brengen is alleen bij hen zelf bekend, wat het dus voor de organisatie alleen maar moeilijker maakt.
Je weet het namelijk nooit bij die mannen.

Al met al belooft dit dus een avond te worden als nooit te voren.

De aanvang is op vrijdag 28 mei, om 20.00 uur, in de feestzaal.
Entree € 5.00
Leden van onze fanfare komen bij U langs met kaartjes voor dit evenement.
Heeft U ze gemist en nog geen kaartje?   kaartverkoop@fanfarevortum.nl