Dorps reunie vergeten??

Beste mensen,

Zondag 30 mei 2010;
Dorpsreünie;
H. Mis aanvang 10.00 uur.
Aansluitend aan de Hoogmis (in de parochiekerk) zal om ± 12.00 uur de brunch worden geserveerd in de feesttempel.
Tijdens de reünie zullen het jeugdorkest, VGTumult en de jubilerende fanfare voor de muzikale omlijsting zorgen.
De kosten van deelname aan de brunch bedragen voor personen van 13 jaar en ouder € 12,50 per persoon, kinderen t/m 3 jaar gratis en kinderen van 4 t/m 12 jaar € 5,00 per persoon.
Ter afsluiting van de reünie stellen wij voor dat de fanfare samen met de oud-leden nog een mars ten gehore brengt. Hebt u hiervoor belangstelling neem dan even contact op met Herman van Bree (tel. 0485-573478). Hebt u belangstelling maar geen instrument, dan is het misschien mogelijk dat wij een (oud) instrument beschikbaar stellen, echter op=op.
De te spelen mars zal u tijdig worden toegezonden.

Jubileumboek: "Vortum-Mullem: een dorp waar muziek in zit".
In tegenstelling tot hetgeen de titel doet vermoeden bestaat de inhoud van het boek zeker niet alleen uit historie en anekdotes over de fanfare. Integendeel. Het boek geeft een zo breed mogelijk inzicht in de historie, het verenigingsleven en andere wetenswaardigheden over het dorp Vortum-Mullem. Het is geschreven door drs. Th. Fransen, oud-inwoner van Vortum-Mullem.
Tijdens de reünie zal het boek worden gepresenteerd. U wordt dan ook in de gelegenheid gesteld op het boek in te tekenen en te betalen. ???
De kosten van het boek bedragen € 25,00. Dit bedrag is exclusief de verzendkosten.
Op zondag 24 oktober 2010 zal het boek officieel in druk verschijnen en kunnen de bestelde boeken in het gemeenschapshuis worden opgehaald. Aan degenen die bij het intekenen kenbaar hebben gemaakt het boek via de post te willen ontvangen, zullen wij het boek vanaf 24 oktober toesturen.

Expositie
Gedurende het weekend zal er een expositie worden opzet op het adres Luinbeekweg 2 die zal bestaan uit foto’s en zaken die betrekking hebben op de historie van Vortum-Mullem.
Deze expositie is vrij toegankelijk.

Hoe aan te melden voor de brunch?
Aan de brunch kan worden deelgenomen door uzelf, uw partner en uiteraard inwonende kinderen. Om het administratief zo eenvoudig mogelijk te houden gaan we ervan uit dat uw betaling uw inschrijving is. Na ontvangst van deze betaling verzenden wij dan onmiddellijk de kaartjes.
Ondanks het vele speurwerk naar adressen van oud-inwoners is het niet uitgesloten dat er mensen zijn "vergeten". Indien u zeker weet of vermoedt dat mensen geen uitnodiging voor de reünie hebben ontvangen laat dit dan even weten via fanfare@vortum-mullem.info of via telefoonnummer 0478-631872 (Noud van Bree).
Wij verzoeken u bij betaling voor de reünie het volgende te vermelden:
? Uw naam en adres waarnaar de kaarten moeten worden verstuurd;
? Vermelden dat uw betaling betrekking heeft op de brunch;
? Het totaal aantal personen dat wenst deel te nemen aan de brunch (hierbij vermelden hoeveel personen van het totale aantal de leeftijd hebben van 4 t/m 12 jaar);
? Het te betalen bedrag gelieve u te storten op bankrekeningnummer 15.43.04.042 ten name van fanfare St. Cornelius te Vortum-Mullem.
? U kunt nog betalen tot 15 mei 2010.

Tot slot hopen wij dat het een goed en gezellig weekend mag worden.

Met vriendelijke groet,
De reüniecommissie,