Fanfare Sint Cornelius 100 Koninklijk van start

Publicatiedatum: Zaterdag 29 mei 2010
Fanfare st. Cornelius Koninklijk onderscheiden

Vrijdag avond zijn de feestelijkheden van het 100 jarig bestaan van Fanfare St. Cornelius begonnen.
Met een voortreffelijk PROMS concert is het startschot gegeven.
Ruim 500 toeschouwers hebben met volle teugen genoten van de diverse optredens.
Een concert, vol met verrassingen, van de musicalgroep en van onze Slagwerkers, van de optredende Vortumse artiesten en de buitendorpse.

De grootst verrassing voor de leden van de fanfare kwam op het moment dat Burgemeester Van Soest het podium betrad.
Met de boodschap; Het heeft de Koningin behaagt, maakte hij bekend dat Fanfare st. Cornelius de Koninklijke Erepenning was toegekend.
Ook voorzitter Herman van Bree werd onderscheiden en werd Lid in de Orde van Oranje Nassau.
Herman is al 25 jaar voorzitter van de fanfare en heeft zich ook altijd op allerhande terreinen ingezet voor ons dorp.

Na het optreden mochten de leden van Fanfare st. Cornelius de felicitaties en complimenten van de aanwezigen in ontvangst nemen.
Vortum-Mullem had een geweldig concert beleefd, dat nog lang in de herrinnering zal voortleven.
Iedereen die er niet was, heeft ontzettend veel gemist.

Foto’s van deze avond, gemaakt door Math Broeren, staan inmiddels in het fotoalbum.
Houd dit album in de gaten want Math zal het hele weekend present zijn en Math kennende; de foto’s worden erg snel op de site geplaatst.