Opleidingsorkest pakt prijs in Heijen.

Publicatiedatum: Dinsdag 09 november 2010
Aanmoedigingsprijs voor Opleidingsorkest

Afgelopen zondag nam het Opleidingsorkest van fanfare St. Cornelius deel aan concert georganiseerd door muziekcentrum "de Meander". Dit concert stond in het teken om op wat voor manier dan ook het publiek te vermaken.

Het opleidingsorkest had zich vooral gericht op het showeffect. Zo was er gekozen voor een 70's thema. De dames Fien Flower en Pien Power namen de presentatie voor hun rekening. Tijdens het optreden van het Opleidingsorkest verzorgden diverse broertjes en zusjes van het opleidingsorkest een aantal dansjes op het podium.

Nikki Visee zong op prachtige wijze de nummers Fame en Let the sun shine. Dat dit alles de jury had geraakt bleek wel uit de beoordeling. Kreten als "een enthousiast orkest", "Goed om ook de jonge jeugd erbij te betrekken", "muzikaal staat het" en "de zang was een lust om naar te luisteren" zorgden ervoor dat het opleidingsorkest de "aanmoedigingsprijs" mee naar huis nam.