Fanfare St. Cornelius neemt afscheid van boegbeelden

Publicatiedatum: Maandag 14 maart 2011
Bestuurswisseling bij Fanfare St. Cornelius

Afgelopen donderdag hield fanfare St. Cornelius haar jaarlijkse ledenvergadering.
Tijdens deze vergadering werd er afscheid genomen van 2 personen die de afgelopen tientallen jaren heel veel voor de fanfare hebben betekend. Als 1e was dat Peter Schoofs.
Hij heeft als bestuurslid en vice-voorzitter de afgelopen 20 jaar zijn steentje bijgedrage aan de ontwikkeling van de fanfare en zeker de diverse activiteiten die de fanfare heeft georganiseerd.
Denk hierbij aan de diverse thema-avonden en zeker ook het feest met het 100 jarig bestaan in 2010.
Voor Herman van Bree kwam er afgelopen donderdag een einde aan 25 jaar voorzitterschap.
Wat Herman heeft betekent voor de fanfare is moeilijk uit te drukken in woorden.
Met hart en ziel was Herman de afgelopen 25 jaar het gezicht van de fanfare.
Hij regelde, organiseerde en zorgde er altijd voor dat altijd alles tot een goed einde werd gebracht.
Herman en Peter, bedankt voor jullie inzet de afgelopen jaren.

Natuurlijk moest hierna het bestuur ook weer worden aangevuld.
De 2 kandidaten die het bestuur had voorgedragen werden door de leden gekozen.
Dit zijn Tonny van Duren en Guus van Bree.
Natuurlijk moest er na het afscheid van Herman ook een nieuwe voorzitter komen.
De kandidaat die het bestuur hiervoor had voorgedragen was Roel Ebben.
Ook hij kreeg de goedkeuring van de aanwezige leden en hierdoor is bestuur van de fanfare voor de komende jaren weer compleet.