Fanfare terug uit Leuven

Publicatiedatum: Zondag 10 juli 2011
Fanfare oogst veel succes in Leuven

Erg voldaan zijn de leden van Fanfare St. Cornelius op zondagavond terug gekeerd uit het Belgische Leuven.
De concertreis, die ze ondernomen hadden, is een groot succes geworden.
Het gezelschap van ongeveer 100 mensen, heeft vooral een erg gezellig weekend gehad waarin ook de weergoden hen goed gezind waren.
De dreiging van de wolken is beperkt gebleven tot enkele druppels die nauwelijks te voelen waren.
Concerten zijn er niet door mislukt.
In totaal heeft de Fanfare in Leuven 4 concerten gegeven en vooral de concerten op zaterdagavond en zondagmiddag waren een genot.
Veel publiek bleef genieten van de muziek en van de acts die de Slagwerkgroep uitvoerde.
De Vortummers hadden een breed repertoire, waarbij zelfs een act met muziek uit flessen veel applaus kreeg.
Na de afsluitende BBQ konden ook de fanfare leden gaan genieten van hun vakantie.

Math Broeren heeft de reis meegemaakt en van alle drie de dagen foto’s op de site geplaatst.