VOORBEREIDINGSCONCERT FANFARE ST. CORNELIUS.

Publicatiedatum: Vrijdag 04 november 2011
VOORBEREIDINGSCONCERT FANFARE ST. CORNELIUS.

Zaterdag 12 november staat voor alle muzikanten van Fanfare St. Cornelius in het teken van voorbereiding.
De fanfare, slagwerkgroep en het Opleidingsorkest zullen samen een concert geven, wat een voorbereiding is op de optredens die ze in het verschiet hebben.

Het concert van het Opleidingsorkest wordt het eerste optreden in Vortum-Mullem, onder leiding van hun nieuwe dirigent Frank van Wely.
De muzikanten van het opleidingsorkest zijn zich aan het voorbereiden op de kerkdienst tijdens het Heilig Vormsel.
Tijdens deze mis zal het opleidingsorkest de vormelingen muzikaal ondersteunen.

Fanfare St. Cornelius en slagwerkgroep Vortum-Mullem zullen deze avond gebruiken ter voorbereiding op het Nieuwjaarsconcert dat wordt georganiseerd op zaterdag 7 januari.
Diverse nieuwe muziekstukken zullen deze avond ten gehore worden gebracht.
Op deze manier hopen fanfare en slagwerkgroep een fantastisch Nieuwjaarsconcert neer te zetten.

Het voorbereidingsconcert wordt gehouden in "'t Gemeenschapshuus" en begint om 19.30 uur.

INTOCHT SINTERKLAAS.

Op zondag 20 november zal fanfare St. Cornelius weer haar medewerking verlenen tijdens de intocht van Sinterklaas.
Om 11 uur staan de muzikanten klaar om de Goedheiligman te verwelkomen in Vortum-Mullem