Nieuwsbericht Fanfare St. Cornelius

Publicatiedatum: Zaterdag 24 maart 2012
NIEUWS VAN FANFARE ST. CORNELIUS.

OPLEIDINGSORKEST NAAR BOXMEER.
Na een geslaagd uitstapje naar de Efteling staat voor de muzikanten van het opleidingsorkest van fanfare St. Cornelius alweer het volgende optreden gepland.
Op zondag 1 april wordt er namelijk een concert verzorgt samen met het opleidingsorkest van de Boxmeersche Harmonie.
Dit uitwisselingsconcert begint om 16.00 uur en wordt gehouden in de foyer van hotel Riche.

SOLISTENCONCOURS.
Op zondag 15 april is het weer tijd voor het jaarlijkse solistenconcours.
De blokfluiters, leerlingen van de fanfare en leden van de fanfare strijden ook dit jaar weer voor de felbegeerde wisseltrofee.

Ook zal dit jaar weer de sectiewedstrijd worden georganiseerd.
’n Sectie is een groep van de dezelfde instrumenten.
Denk bijvoorbeeld aan de groep saxofoons.
De muzikanten hoeven echter niet op hun eigen instrument te spelen, als ze er maar voor zorgen dat ze verrassend uit de hoek komen en het publiek vermaken.
Voor de sectie die dit het beste doet ligt het felbegeerde fanfarespeldje klaar.
Het solistenconcours wordt georganiseerd in “’t Gemeenschapshuus” en begint om 12.00 uur.

DRUMNIGHT.
Het kan u niet zijn ontgaan.
De media heeft er al volop aandacht aan besteed, DRUMNIGHT.
Op 12 mei wordt dit georganiseerd en het belooft ’n spektakel te worden. Een theatershow zoals nog nooit is vertoont op amateurniveau.
Ritmiek, zang, dans, show, humor, alles bevat deze show.
Dus koop ’n kaartje en laat u verrassen door: DRUMNIGHT.
Kaartjes zijn verkrijgbaar bij Ton en Tiny van Bree, Steeg 7.
Wel ’n kleine rectivicatie: de aanvang is niet om 19.30 uur maar om 20.00 uur.
Om 19.30 uur gaat de zaal open.

VERRASSING.
Het jeugdbestuur van fanfare St. Cornelius heeft voor het opleidingsorkest nog een verrassingsoptreden in petto.
En om het een verrassing te laten, gaan we nu dus niet verklappen waar dat is.
Het enigste wat we vermelden is dat het verrassingsoptreden op 20 mei is.

CONCOURS.
Misschien heeft u er al iets over gehoord, maar in november van dit jaar zal de fanfare weer deelnemen aan het bondsconcours in Veldhoven.
We houden u op de hoogte.