Diplomering blokfluiters en fanfare leerlingen.

Publicatiedatum: Vrijdag 22 juni 2012
Feestelijke laatste repetitie fanfare.

Zoals gebruikelijk heeft de laatste repetitie voor de vakantie, bij Fanfare St. Cornelius weer een feestelijk tintje.
Donderdag 28 juni, om 19.30 uur in het Gemeenschapshuis, zal de repetitie in het teken staan van ALLE leden, die een blaasinstrument bespelen.
Zo zullen voor U optreden; De blokfluiters, Het opleidingsorkest en het fanfareorkest zelf.
De blokfluiters hebben zelfs enkele nummers ingestudeerd, welke ze samen met het Opleidingsorkest, zullen spelen.
Het feestelijke van deze avond is natuurlijk de diploma uitreiking van alle leerlingen, die geslaagd zijn voor hun opleiding.
Het programma duurt ongeveer 1½ tot 2 uur, waarna er nog ruime gelegenheid is om de geslaagden te feliciteren, en om nog wat na te borrelen.

Voor het zover is neemt Fanfare St. Cornelius a.s. zondag nog deel aan het Peeltournooi, wat plaats vindt in Meijel
Onze fanfare zal daar om 12.30 uur optreden.
De fanfareleden zijn al maanden druk aan het oefenen, om hier, voor de jury, een goed resultaat te behalen.
Volgende week donderdag zal daar ongetwijfeld ook nog op worden teruggekomen.