Aan alle inwoners van Vortum-Mullem,

Publicatiedatum: Zondag 21 april 2013

Beste mensen,

Via deze brief willen wij de jaarlijkse collecte van het Anjerfonds onder uw aandacht brengen.
In de week van 27 mei tot 7 juni komen leden van de fanfare weer bij u langs om uw bijdrage te vragen voor het Anjerfonds.
Dit fonds bevordert onder andere activiteiten op het gebied van cultuur - en natuurbehoud in Nederland. Ze doen dit o.a. door het verlenen van subsidies en garanties voor organisaties op de volgende terreinen: wetenschappelijk werk, muziekbeoefening, letterkunde, beeldende kunst, theater, film, fotografie, culturele vorming, cultureel jeugdwerk, folklore, musea, monumenten en natuurbehoud.

Ook onze fanfare krijgt regelmatig een financiële bijdrage van het Anjerfonds. Door mee te doen met collecteren krijgt de vereniging een deel van het bedrag wat opgehaald wordt in Vortum-Mullem en verder krijgen we regelmatig een groter bedrag. Hiervoor kunnen o.a. instrumenten, uniformen en muziek aangeschaft  worden.
Daarom aan u de vraag om in  mei uw bijdrage te geven als onze leden bij u langs komen.

Wij zijn er vaak voor u, bent u er nu voor ons?

Wij willen u bij voorbaat hartelijk danken.

Met vriendelijke groeten,
Bestuur en leden van Koninklijke fanfare St. Cornelius.