Music in Concert

Publicatiedatum: Dinsdag 14 mei 2013
MUSIC IN CONCERT.

Langzaam is het dan zover.
Koninklijke fanfare St. Cornelius organiseert 8 en 9 juni “Music in Concert”.
Zoals het er nu naar uitziet zal deze proms de proms van 2010 gaan evenaren.
De kerk wordt omgebouwd tot een ware concertzaal.
De kerkbanken worden tijdelijk verwijderd en maken plaats voor comfortabele zitjes en hangtafels en door de aankleding waant u zich niet meer in een kerk.
Diverse artiesten uit eigen dorp en de regio zorgen voor het nodige vermaak.
Uit Vortum-Mullem zullen Dorothee van Mullekom, Petra Broeder en Marc Creemers hun muzikale kunnen ten gehore brengen en uit de regio verlenen Elly van Santen, Helen Nillesen, Sander Graat en Roel Verheggen hun medewerking.
Naast al dit zang geweld zal ook Toneelvereniging Vortum-Mullem diverse nummers voorzien van, al dan niet, lachwekkende typetjes.
Ook zullen het Opleidingsorkest, Slagwerkgroep Vortum-Mullem en natuurlijk de fanfare hun muzikale noten ten gehore brengen.
Zoals u ziet, dit evenement MAG en WILT u niet missen.
De kaartverkoop is al van start gegaan, maar misschien hebt u nog geen kaartjes.
Deze zijn verkrijgbaar bij  Pakhuus Peeters, Plus Verbeeten Vierlingsbeek en Overloon, Route 66 in Sambeek en Fietsplus Rob in Boxmeer.
Kaartje kosten in de voorverkoop €10,00 (kinderen tot 12 jaar €7,50) en aan de kassa €12,50.
Op zaterdag is de aanvangstijd 20.00 uur en op zondag 14.00 uur

U wilt toch niet dat men op maandag 10 juni tegen u zegt:
Goh, was je niet bij Music in Concert? Dan heb je echt wat gemist!!