P.P.P.P.P.P. Daar is hij weer!!

Publicatiedatum: Dinsdag 29 oktober 2013
P.P.P.P.P.P met vertraging van start

(van onze verslaggever)
VORTUM-MULLEM. Houden we de sms-dienst of gaan we over op het steeds populairder wordende wats-appen.
Dat was de inzet van een hoog oplopende discussie binnen het bestuur van de Populaire Pakhuus Peeters Prestigieuze Plekkers Prinsen Poule.
De vete liep afgelopen week zo hoog op dat twee bestuursleden niet kwamen opdagen op de repetitie van de Koninklijke fanfare.
Als argument gaven de twee op dat ze moesten oppassen ( lees voetbal kijken),
Daar namen de twee overige bestuursleden geen genoegen mee en als tegenzet weigerde zij dan ook op die zelfde repetitie het startsein te geven voor de Prinsen Poule.
Een spoed beraad afgelopen week moest uitkomst bieden en het was uiteindelijk de hoofdsponsor zelf die uitkomst bood.
“tuurlijk gaan we smse", aldus een verontwaardige President van Pakhuus Peeters, "ik heb verdorie net een paar nieuwe dozen melkershandschoenen besteld.”
En daarmee was de stand 3 – 2 in het voordeel van de smsers en gaat er komende donderdag gewoon begonnen worden met de P.P.P.P.P.P.
Wel kunnen degene die zich aanmelden voor de sms, vrijblijvend meedoen aan de PAPP (poule app) waar (on) zinnige dingen over de P.P.P.P.P.P zullen verschijnen en waar men onderling kan discusjere, discosiere, diskosijer, …….  van mening kan wisselen over de nieuwe prins.
En dat  het spannend gaat worden is zeker.
Prins Jacob werd vorig jaar niet geraden en daarom gaat de pot van 76.50 euro mee naar dit jaar.
Vanaf  NU kunt u zich weer opgeven voor de sms- dienst (SMS PRINS AAN + JE NAAM) (eenmalig 50 ct) naar 06-239 50859 en ontvang 3 aanwijzingen over onze nieuwe prins.

Op donderdag 7 november vanaf 22.00 uur kunt u live in het Pakhuus Peeters Prestigieuze Plekkers Prinsen Poule Paleis (gemeenschapshuus) of op bovenstaand nummer u inzet doen. (1 euro per prins)