Buurtconcert Koninklijke fanfare St. Cornelius

Publicatiedatum: Vrijdag 27 juni 2014
KONINKLIJKE FANFARE ST. CORNELIUS ORGANISEERT BUURTCONCERT

Voor Koninklijke fanfare St. Cornelius zit het seizoen 2013-2014 er weer bijna op. Vooraf bestempeld als een rustig jaar en achteraf is het een rumoerig jaar geworden. Het jaar begon met een nieuwe dirigent, Bart Deckers. Zowel leden als dirigent genieten op dit moment van een zeer prettige samenwerking. En dan was er ook nog een voorzitterswissel. Roel Ebben is op de ledenvergadering van 2014 afgetreden als voorzitter en hij is opgevolgd door Tonny van Duren.

Ter afsluiting van dit seizoen gaat de fanfare iets nieuws organiseren namelijk een buurtconcert. We hopen dat dit een jaarlijks terugkerend concert gaat worden en dan elk jaar op een andere locatie oftewel in een andere buurt van Vortum-Mullem.

Het eerst buurtconcert wordt dit jaar gehouden op 13 juli in de Pastoor Sweensstraat. En dan niet op “het veldje” maar bij de vijver achter het huis van de familie Lamers. Op deze prachtige locatie zal de fanfare een geweldig concert neerzetten en wordt de zang weer voor rekening genomen door Helen Nillesen. Ook zal VGTumult van zich laten horen aansluitend aan het concert en zal voor de nodige sfeer gaan zorgen. Het concert begint om 16.00 uur dus zorgt de fanfare ervoor dat er ook kan worden gegeten en dat er ook een drankje is. Voor kinderen zal er ook het nodige vertier zijn. Er wordt een speelkussen en andere speeltoestellen geplaatst in de tuin van de familie v/d weijer.

Zoals u dus ziet belooft dit een mooi en gevarieerd concert te worden. Laten we hopen dat de weergoden ons ook goed gezind zijn.

Tot ziens op zondag 13 juli om 16.00 uur in de Pastoor Sweensstraat.