Koninklijke Fanfare St. Cornelius terug van vakantie.

Publicatiedatum: Donderdag 14 augustus 2014
Muzikanten weer aan de slag.

De muzikanten van de Koninklijke Fanfare St. Cornelius en van het Opleidingsorkest zien het einde van de vakantie naderen.
Voor de leden van het fanfareorkest gaan de repetities weer van start op donderdag 21 augustus.
Er zal dan aan nieuwe muziek gewerkt gaan worden, speciaal voor het Benefietconcert, dat op zondag 12 oktober plaats zal vinden.
U zult in de komende tijd nog voldoende berichten zien over het programma van deze dag.

Ook het Opleidingsorkest zal de repetities weer hervatten, en wel op 29 augustus.
Evenals het fanfareorkest zullen zij ook gaan werken aan muziek voor het Benefietconcert.
Het Opleidingsorkest draagt dan namelijk ook haar steentje bij om daar een geweldig evenement van te maken.
Het zal voor de 17 nieuwe leden van dit orkest het eerste optreden worden.

Maar eerst is er op 14 september de Rommelmarkt.
Deze dag begint om 9.00 uur en behoeft eigenlijk geen nadere uitleg.

De muzikale spits word echter afgebeten door het combo van de Fanfare.
Zij spelen op zondag 7 september om 10.30 uur, in de Basiliek in Boxmeer.