Nieuwjaarsconcert Fanfare St. Cornelius

Publicatiedatum: Donderdag 25 december 2014
Nieuwjaarsconcert Koninklijke fanfare St. Cornelius.

Op zaterdag 3 januari organiseert Koninklijke fanfare St. Cornelius weer haar jaarlijkse nieuwjaarsconcert.
Dit jaar wordt het concert gehouden in de Corneliuskerk.
Om 19.30 uur wordt het concert geopend door het opleidingsorkest o.l.v Frank van Wely.
Hierna gaan we meteen door met een optreden van Slagwerkgroep Vortum-Mullem ook o.l.v Frank van Wely.
En meteen aansluitend zal de fanfare haar muzikale klanken door de kerk laten galmen.
Het thema van het concert is 70 jaar bevrijding.
Dit zal later dit jaar nog uitgebreid worden gevierd.
Het concert is er een zonder pauze.
Dit betekend ook dat het Gemeenschapshuus tijdens het concert alleen is geopend om naar het toilet te gaan.
Na afloop van het nieuwjaarsconcert wordt u in ’t gemeenschapshuus nog een gluhwein aangeboden en kunt U onder het genot van een drankje nog napraten over het nieuwjaarsconcert.

Alle leden van de Koninklijke fanfare St. Cornelius wensen u fijne feestdagen, een goede jaarwisseling en een fantastisch 2015.