Ut war kei skon.

Publicatiedatum: Zondag 03 januari 2016

Nieuwjaarsconcert in het kort

Het nieuwjaarsconcert dat fanfare St. Cornelius op 2 januarie organiseerde was een groot succes.
In een bomvolle kerk trapte de blokfluitleerlingen af samen met het opleidingsorkest en Vomuzi.
De stemming zat er meteen goed in.
Ook het samenspel tussen het opleidingsorkest en fanfare was een lust voor het oor.
Het ruigere werk kwam van de jeugdslagwerkgroep en slagwerkgroep Vortum-Mullem.
Natuurlijk liet ook de fanfare haar zoetgevooisde klanken door de kerk in schallen.
Als klap op de vuurpijl zong Vomuzi, onder begeleiding van het opleidingsorkest en de fanfare, het prachtig Happy New Year van Abba.
Dit alles zou natuurlijk niet mogelijk zijn geworden zonder de deskundige leiding vd dirigenten Marjan Jakobs, Frank v Wely, Bart Deckers en Loes Wijnhoven.
De fanfare bedankt iedereen die heeft meegeholpen om het nieuwjaarsconcert tot een succes te maken.

Foto.s zijn inmiddels, door Math Broeren, in het fotoalbum geplaatst.