Fanfare in Rabo Clubkas actie

Publicatiedatum: Maandag 03 oktober 2016
Hallo allemaal

Als Fanfare zijn wij heel trots dat wij het afgelopen jaar een paar prachtige evenementen hebben mogen organiseren.
Denk aan Nieuwjaarsconcert en Buurtconcert, en door het feit dat u daar met zovelen was, waardeert u dat ook erg.
Om al deze activiteiten gratis te houden, hebben we ook inkomsten nodig.
Ook dit jaar organiseert de Rabobank weer de Clubkas Campagne, wij hebben ons daar ook voor ingeschreven, en maken kans op een deel van € 215.000.
Echter hebben wij daar uw steun voor nodig ,dat wil zeggen van de leden van de Rabobank.
Uw stem is € 12 waard, u krijgt 5 stemmen en u kunt die verdelen over verschillende verenigingen.
Via de Rabobank Clubkas Campagne heb jij als lid van Rabobank Land van Cuijk & Maasduinen inspraak in de verdeling van een deel van hun winst onder lokale verenigingen en stichtingen.
Als lid kun jij van 6 oktober tot en met 20 oktober 2016 stemmen op jouw favoriete club.
Leden, personen die voor 1 augustus van dit jaar lid zijn geworden, van Rabobank Land van Cuijk & Maasduinen ontvangen begin oktober een briefkaart met daarop hun persoonlijke stemcode.
Stemmen kan via de website die hieronder wordt aangegeven.

Breng nu je stem uit

Alvast bedankt.
Bekijk het filmpje op youtube  https://www.youtube.com/watch?v=YRjYufHLmCE