Aangepaste Oliebollenactie dankzij Plus Verbeeten

Publicatiedatum: Dinsdag 22 december 2020

Helaas kon de oliebollenactie van Fanfare st Cornelius niet doorgaan. De strengere maatregelen rondom het Covid-19 virus zorgde ook voor afgelastingen van de oliebollenactie in Vierlingsbeek en Maashees. Wat is het dan toch fijn als er ondernemers zijn die plaatstelijke verenigingen een hart onder de riem willen steken. Plus Verbeeten te Vierlingsbeek gaat namelijk een oliebollenverkoop organiseren op 31 december. De winst van deze actie zal ten goede komen aan 3 verschillende verenigingen en "onze" fanfare st cornelius is één van deze 3 verenigingen. Dus koop op 31 december uw oliebollen bij Plus Verbeeten en steun zo onze fanfare.

Wij wensen u allen een hele fijne kerst en de allerbeste wensen voor 2021. Maak er iets moois van!

Geplaatst door: Saskia Broeder