Spek de clubkas van Fanfare st Cornelius met PLUS Verbeeten

Publicatiedatum: Zaterdag 18 september 2021

Geeft een steuntje in de rug van Fanfare st Cornelius. Dit kunnen we na het afgelopen seizoen wel gebruiken. Plus Verbeeten organiseert PLUS Verbeeten van zondag 5 september t/m zaterdag 13 november een unieke spaaractie: Spaar je club gezond! Klanten kunnen sparen voor sponsorpunten. Bij elke 10 euro aan boodschappen ontvang je er al één. Hoe meer sponsorpunten jij spaart, hoe meer euro’s dat oplevert voor de kas van onze Fanfare st Cornelius. Vergeet daarbij niet de sponsorpunten te activeren op plus.nl/sponsorpunten. Help onze club met de sponsorpunten van PLUS.

PLUS Verbeeten stelt in totaal €20.000,00 beschikbaar voor alle deelnemende clubs.

Ga voor meer informatie over de spaaractie naar plus.nl/club of vraag ernaar bij PLUS Verbeeten.

Een muziekale dank voor al jullie steun!

Geplaatst door: Saskia Broeder