PPPPPP nieuws

Publicatiedatum: Zaterdag 30 oktober 2021
D diploma Thijs Willems hoogte punt op 2e Poule avond

(van onze verslaggever)
Vortum-Mullem. Het is tegenwoordig bij ieder groot evenement hetzelfde. Voor dat de hoofd act komt, moet eerst het volk vermaakt worden. Je ziet het bij grote sportwedstrijden en andere grote evenementen en ook afgelopen donderdag bij de 2e poule avond van de Pakhuus Peeters Prestigieuze Plekkers Prinsen Poule was het raak. Waar in de Johan Cruijf Arena, iedere thuis wedstrijd, een groot artiest op de middenstip het volk in extase mag brengen, zo mocht afgelopen donderdag niemand anders dan Thijs Willems de aftrap geven van de 2 Poule avond.
En met succes.. na een prachtig duet met Pakhuus Peeters Prestigieuze Plekkers Prinsen Poule Posaune Persoon Roel Ebben, blies die daarna de hele zaal weg, met een prachtige solo begeleid door de koninklijke fanfare. Het resulteerde in een dik verdiend D diploma.
Daarna was het aan de poulers, voor de 2e keer konden zij hen inzet wagen, nu voor 2x de inzet. De laatste avond, om nog iets extra’s er uit te halen. Maar aan het eind van de avond bleek al gauw dat een jaar niet poulen weinig aan creativiteit heeft gebracht. Het waren vooral de gevestigde namen van de afgelopen jaren die de boven toon voerde. Harald van Gaal greep zoals gewoonlijk weer de macht, en Geert van Raaij blijkt toch nog steeds een gevaarlijke outsider te zijn. Het was uiteindelijk Marco Hermans die met een tweede plaats de top 3 nog een nieuw gezicht gaf. Komende week zal het waarschijnlijk allemaal goed los gaan komen. De hints zullen de komende week door het dorp rond gaan zingen. We zullen zien of dit nog verandering gaat brengen. Wordt vervolgd….