Gediplomeerden en Laatste repetitie

Publicatiedatum: Vrijdag 22 juli 2022

Gisteravond was het dan zover; de laatste repetitie voor de welverdiende vakantie. Tijdens deze repetitie werden zoals elk jaar de behaalde muziekdiploma's uitgereikt. Deze diploma’s worden gehaald dankzij de inzet van natuurlijk de muzikanten zelf en begeleid door de verschillende muziekleraren. Bedankt docenten Luc Jansen, Stephan Moors, Hans Thijssen, Marjan Versteegen en Frank van Wely voor jullie inzet voor alle leerlingen dit jaar.

Dit jaar hebben de volgende leerlingen hun diploma behaald:

Voor het blokfluitdiploma:

Jasper van Bree

Isa Broeder

Niels Ebben

Voor het A diploma:

Abel Achten (Bugel)

Maas Achten (Bugel)

Lars Graat (Slagwerk)

Fleur Jakobs (Slagwerk)

Stef Jakobs (Slagwerk)

Tim Jakobs (Slagwerk)

Iris Peeters (Slagwerk)

Voor het B diploma:

Yara Ermers (Alt Saxofoon)

Rick Willems (Trombone)

Namens het bestuur en alle leden van Fanfare st Cornelius van harte gefeliciteerd!

Daarnaast werd er deze avond ook stilgestaan bij het vertrek van een van onze muziekdocenten. Na 20 jaar blokfluit les gegeven te hebben, heeft Marjan Verstegen aangegeven hier mee te stoppen. In deze 20 jaar heeft ze ruim 130 kinderen blokfluit leren spelen en daarmee kennis laten maken met muziek. Marjan ontzettend bedankt voor al deze jaren inzet! Gelukkig blijf je als muzikant nog aan onze vereniging verbonden.

In Luc Jansen is een nieuwe blokfluitleraar gevonden, die al kennis heeft gemaakt met de nieuwe club kinderen die blokfluit willen leren spelen.

Hopelijk tot ziens nog bij ons Zomerconcert as Zondag vanaf 12.00u bij het Veer richting Afferden: “Goed toeven aan de Oever”

Foto’s van de laatste repetitie staan inmiddels in het fotoalbum

Geplaatst door: Saskia Broeder