Kerstgroet Fanfare st Cornelius

Publicatiedatum: Donderdag 23 december 2021

Helaas hebben nieuwe varianten van het Coronavirus het maatschappelijke en culturele leven wederom aan banden gelegd. Hierdoor is het deze winter wederom niet mogelijk om te repeteren of om concerten te organiseren. Dit betekend dat ook het nieuwjaarsconcert van 2022 geen doorgang zal vinden. De energie, fantasie en werklust die door de verschillende commissies al in de voorbereiding van het nieuwjaarsconcert is gestoken, willen wij niet verloren laten gaan. Reserveer daarom zaterdag 21 mei alvast in uw agenda. op deze avond zullen wij als vereniging, mits dit mogelijk is, weer van ons laten horen.

Daarnaast staat ook een bezoek aan de Floriade op het programma op zaterdag 23 juli en een dag later willen wij een ontbijtconcert organiseren bij de Maas. Maar daarover later in het nieuwe jaar meer.

Wij hopen op al deze data de gemiste feestjes in te kunnen halen.

Ondanks dat er verschillende activiteiten zijn komen te vervallen, willen wij onze sponsoren hartelijk bedanken voor hun steun.

Voor nu blijf gezond en namens Bestuur en leden van Fanfare st Cornelius wensen wij iedereen fijne kerstdagen en een gezond en muzikaal 2022

Geplaatst door: Saskia Broeder